Do zadań referatu organizacyjnego i spraw obywatelskich należy w szczególności:
  1. przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz urzędu;
  2. prowadzenie ewidencji korespondencji;
  3. prowadzenie centralnego rejestru wydawanych zaświadczeń;
  4. przygotowanie pomieszczeń, obsługa spotkań i zadań organizowanych przez Wójta i Sekretarza;
  5. prowadzenie rejestru i nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych;
  6. zaopatrzenie Urzędu w niezbędne materiały biurowe i gospodarcze;
  7. prowadzenie archiwum zakładowego;
  8. przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych stanowisk pracy;
  9. przygotowanie projektów wewnętrznych zarządzeń i instrukcji dotyczących bhp i ppoż;
  10. rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy;
  11. współpraca z sołtysami;
  12. dekorowanie siedziby urzędu z okazji świąt i rocznic;
  13. przygotowywanie i organizacja imprez okolicznościowych oraz obchodów rocznicowych;
  14. organizowanie i koordynowanie podróży służbowych Wójta oraz innych pracowników Urzędu;
  15. wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania lub wymeldowania;
  16. prowadzenie ewidencji ludności i rejestru wyborców w systemie kartotekowym i komputerowym;
  17. współpraca z innymi instytucjami w zakresie wynikającym z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych;
  18. przygotowanie i przeprowadzenie referendów, wyborów samorządowych i parlamentarnych oraz do Parlamentu UE;
  19. sporządzanie spisów i zestawień ludności do celów wyborczych i potrzeb organów;
  20. przyjmowanie wniosków i wydawanie dowodów osobistych;
  21. przyjmowanie zgłoszeń o mającym się odbyć zgromadzeniu i załatwianie całokształtu spraw związanych z tą tematyką;
  22. wydawanie zezwoleń na prowadzenie zbiórki publicznej na terenie Gminy;
  23. współdziałanie z organami wymiaru sprawiedliwości w szczególności poprzez:
    • wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym w postępowaniu o zwolnienie od kosztów sądowych;
    • przyjmowanie pism sądowych;
    • wywieszanie ogłoszeń sądowych;
    • udzielenie informacji niezbędnych do prowadzenia egzekucji i opinii o wystawieniu na licytację;
  24. prowadzenie spraw i organizowanie pracy dla skazanych na karę ograniczenia wolności z obowiązkiem wykonywania nieodpłatnej dozorowanej pracy na rzecz Urzędu.
  25. podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, posiedzeń i spotkań Rady;
  26. obsługa techniczno – organizacyjna Rady;
  27. przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie stanowiskami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów;
  28. organizowanie sesji Rady, w tym podawanie do publicznej wiadomości ich terminów oraz dostarczanie Radnym niezbędnych materiałów;
  29. org anizowanie i obsługa narad zwoływanych przez Przewodniczącego Rady;
  30. prowadzenie rejestru skarg, wniosków i listów kierowanych przez obywateli do Rady lub Przewodniczącego;
  31. prowadzenie rejestru i zbioru uchwał Rady;
  32. przekazywanie uchwał Rady:
    • Wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej;
    • na stanowiska pracy i jednostkom organizacyjnym.
  33. obsługa techniczno-organizacyjna posiedzeń   Komisji Rady;
  34. prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta;
  35. prowadzenie rejestru udzielonych przez Wójta upoważnień;
  36. prowadzenie rejestru szkoleń pracowników;
  37. sporządzanie zeznań świadków;
  38. kontrola Biuletynu Informacji Publicznej   pod kątem jego aktualności.
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Piątkowski Mariusz
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-01-14 14:48:45
  • Informacja zaktualizowana przez: Piątkowski Mariusz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2020-07-10 11:54:47
  • Liczba odsłon: 1846
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1879597]

przewiń do góry