Do zadań referatu organizacyjnego i spraw obywatelskich należy w szczególności:
-
przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz urzędu;
-
prowadzenie ewidencji korespondencji;
-
prowadzenie centralnego rejestru wydawanych zaświadczeń;
-
przygotowanie pomieszczeń, obsługa spotkań i zadań organizowanych przez Wójta i Sekretarza;
-
prowadzenie rejestru i nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych;
-
zaopatrzenie Urzędu w niezbędne materiały biurowe i gospodarcze;
-
prowadzenie archiwum zakładowego;
-
przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych stanowisk pracy;
-
przygotowanie projektów wewnętrznych zarządzeń i instrukcji dotyczących bhp i ppoż;
-
rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy;
-
współpraca z sołtysami;
-
dekorowanie siedziby urzędu z okazji świąt i rocznic;
-
przygotowywanie i organizacja imprez okolicznościowych oraz obchodów rocznicowych;
-
organizowanie i koordynowanie podróży służbowych Wójta oraz innych pracowników Urzędu;
-
wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania lub wymeldowania;
-
prowadzenie ewidencji ludności i rejestru wyborców w systemie kartotekowym i komputerowym;
-
współpraca z innymi instytucjami w zakresie wynikającym z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych;
-
przygotowanie i przeprowadzenie referendów, wyborów samorządowych i parlamentarnych oraz do Parlamentu UE;
-
sporządzanie spisów i zestawień ludności do celów wyborczych i potrzeb organów;
-
przyjmowanie wniosków i wydawanie dowodów osobistych;
-
przyjmowanie zgłoszeń o mającym się odbyć zgromadzeniu i załatwianie całokształtu spraw związanych z tą tematyką;
-
wydawanie zezwoleń na prowadzenie zbiórki publicznej na terenie Gminy;
-
współdziałanie z organami wymiaru sprawiedliwości w szczególności poprzez:
-
wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym w postępowaniu o zwolnienie od kosztów sądowych;
-
przyjmowanie pism sądowych;
-
wywieszanie ogłoszeń sądowych;
-
udzielenie informacji niezbędnych do prowadzenia egzekucji i opinii o wystawieniu na licytację;
-
-
prowadzenie spraw i organizowanie pracy dla skazanych na karę ograniczenia wolności z obowiązkiem wykonywania nieodpłatnej dozorowanej pracy na rzecz Urzędu.
-
podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, posiedzeń i spotkań Rady;
-
obsługa techniczno – organizacyjna Rady;
-
przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie stanowiskami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów;
-
organizowanie sesji Rady, w tym podawanie do publicznej wiadomości ich terminów oraz dostarczanie Radnym niezbędnych materiałów;
-
org anizowanie i obsługa narad zwoływanych przez Przewodniczącego Rady;
-
prowadzenie rejestru skarg, wniosków i listów kierowanych przez obywateli do Rady lub Przewodniczącego;
-
prowadzenie rejestru i zbioru uchwał Rady;
-
przekazywanie uchwał Rady:
-
Wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej;
-
na stanowiska pracy i jednostkom organizacyjnym.
-
-
obsługa techniczno-organizacyjna posiedzeń Komisji Rady;
-
prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta;
-
prowadzenie rejestru udzielonych przez Wójta upoważnień;
-
prowadzenie rejestru szkoleń pracowników;
-
sporządzanie zeznań świadków;
-
kontrola Biuletynu Informacji Publicznej pod kątem jego aktualności.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Piątkowski Mariusz
- Data udostępnienia w BIP: 2011-01-14 14:48:45
- Informacja zaktualizowana przez: Piątkowski Mariusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-07-10 11:54:47
- Liczba odsłon: 1847
- Historia dokumentu: