Zobacz podgałęzie
- Sprawozdania finansowe
- OGŁOSZENIA
- UCHWAŁA Nr XIV/101/2016 RADY GMINY W NARUSZEWIE z dnia 21 marca 2016 w sprawie Statutu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Naruszewie
- ZARZĄDZENIE NR 5/2016 Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Naruszewie z dnia 18 kwietnia 2016r w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Naruszewie
- Oferty pracy
- Pomoc społeczna informacje ogólne
- Świadczenia rodzinne
- Świadczenia z funduszu alimentacyjnego
- Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
- Dodatki mieszkaniowe
- Archiwum
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Naruszewie
Naruszewo 19A, 09-152 Naruszewo
Tel. 23 663-12-47, gopsnaruszewo@naruszewo.pl
NIP 567-15-43-173
REGON 130503921
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - Wanda Matuszewska
Specjalista pracy socjalnej - Grażyna Bielska
Specjalista pracy socjalnej - Urszula Błaszkowska
Specjalista pracy socjalnej - Agnieszka Kozarzewska
Referent ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego - mgr Wioletta Mariańska
Referent ds. świadczeń wychowawczych - Marta Żurowska
Asystent Rodziny - Ewelina Krupińska
Główny Księgowy GOPS - Marek Ostrowski
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Naruszewie jest jednostką organizacyjną gminy Naruszewo.
Działa na podstawie:
- ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej
- ustawy z dnia 28 listopada 2003 roku o świadczeniach rodzinnych
- ustawy z dnia 7 września 2007 roku o pomocy osobom uprawnionym do alimentów
- ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym
- kodeksu postępowania administracyjnego
Celem pomocy społecznej jest zaspokojenie niezbędnych potrzeb życiowych osób i rodzin oraz pomoc w przezwyciężaniu trudnych sytuacji codziennego życia tym, którzy nie są w stanie sami ich pokonać, wykorzystując własne uprawnienia, zasoby.
Pomocy społecznej udziela się osobom i rodzinom w szczególności z powodu (artykuł 7 ustawy o pomocy społecznej): ubóstwa, sieroctwa, bezdomności, bezrobocia, niepełnosprawności, długotrwałej lub ciężkiej choroby, przemocy w rodzinie, potrzeby ochrony macierzyństwa lub wielodzietności, bezdomności w sprawach opiekuńczo-wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego zwłaszcza w rodzinach niepełnych i wielodzietnych, braku umiejętności w przystosowaniu do życia młodzieży opuszczającej placówki opiekuńczo-wychowawcze, trudności w integracji osób, które otrzymały status uchodźcy, trudności w przystosowaniu do życia po zwolnieniu z zakładu karnego, alkoholizmu lub narkomanii, zdarzenia losowego i sytuacji kryzysowej, klęski żywiołowej lub ekologicznej.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Krawczyk
- Data udostępnienia w BIP: 2009-02-04 08:30:31
- Informacja zaktualizowana przez: Piątkowski Mariusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-07-10 12:47:59
- Liczba odsłon: 13822
- Historia dokumentu: