OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


"Przebudowa dwóch dróg gminnych na terenie Gminy Naruszewo"


Publikacja obowiązkowa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy w Naruszewie, do kontaktów: Wójt Gminy - mgr inż. Jerzy Szymczak, Naruszewo 19A, 09-152 Naruszewo, woj. mazowieckie, tel. 023 6631018, e-mail: ugnaruszewo@vip.wp.pl.
    Adresy internetowe
    Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.ugnaruszewo.bip.org.pl
    Adres profilu nabywcy (URL):
    Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):
    Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
    Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
    2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne.
    Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 II.1)    Opis
    1.1)  Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa dwóch dróg gminnych na terenie Gminy Naruszewo.
    1.2)  Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.
            Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Woj. mazowieckie, powiat płoński, gmina Naruszewo, miejscowości : Skarszyn, Pieścidła.
    1.3)  Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
    1.4)  Informacje na temat umowy ramowej:
            Czas trwania umowy ramowej:
            Wartość umowy ramowej:
            Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
    1.5)  Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dwóch dróg gminnych na terenie Gminy Naruszewo :
1. Przebudowa drogi gminnej Nr 0726001 Kamienica - Pieścidła - Kuchary Skotniki o długości 1 387 bm
2.Przebudowa drogi gminnej Skarszyn Majdan - Skarszyn    o długości 1 750 mb
Zakres robót dla zadania Nr 1 tj. Przebudowa drogi gminnej Nr 0726001 Kamienica - Pieścidła - Kuchary Skotniki o długości 1 387 bm obejmuje następujące kategorie robót :
1. Roboty przygotowawcze
2. Roboty ziemne
3. Podbudowa
4. Nawierzchnie 2 x 4cm
5. Zjazdy
6. Pobocza
7. Oznakowanie
Zakres robót dla zadania Nr 2 tj. Przebudowa drogi gminnej Skarszyn Majdan - Skarszyn o długości 1 750 mb obejmuje następujące kategorie robót :
1. Roboty przygotowawcze
2. Podbudowa
3. Nawierzchnia 2 x 4 cm
4. Roboty wykończeniowe
    1.6)  Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Informacje o wymaganych oświadczeniach i dokumentach podano w pkt. III.2)
    1.7)  Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.31.20.
    1.8)  Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
    1.9)  Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
    2)     Wielkość lub zakres zamówienia
            Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro i poniżej kwoty określonej w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku wydanym na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
    3)    Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 III.1)    Warunki dotyczące zamówienia
            Informacja na temat wadium: 16 000, 00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy złotych zero groszy)
    2)     Warunki udziału
            Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
            Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:
1.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym.
2.Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia.
3.Dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia.
4.Dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5.Posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia.
6.Za okres ostatnich 5 lat udokumentują wykonanie odpowiadających przedmiotowi zamówienia i jego wartości robót budowlanych (min. 2 zadania).
7.Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 Nr 164, poz. 1163 )
Szczegółowe informacje zostały zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
            Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia
            Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę następujących dokumentów:
1. aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie    o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędy skarbowego oraz  właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym  w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawca niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda:
1. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
2. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
3. dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda:
1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,  w których wykonawca posiada rachunek, informacja musi potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 800 tys. zł; informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert,
2. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej  500 tys. zł
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
SEKCJA IV: PROCEDURA
 IV.1)   Tryb udzielenia zamówienia
    1.1)  Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    1.2)   Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
    2)      Kryteria oceny ofert
    2.1)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    2.2)   Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
    3)      Informacje administracyjne
    3.1)   Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
             Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ugnaruszewo.bip.org.pl.
             Opłata: 100 Waluta PLN.
             Warunki i sposób płatności: SIWZ udostępniona w wersji tradycyjnej jest płatna. SIWZ w formie papierowej można odebrać, po złożeniu wniosku, w Urzędzie Gminy lub otrzymać pocztą za zaliczeniem pocztowym.
    3.2)  Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy
    3.3)  Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2007 godzina 10:00.
    3.4)  Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
    3.5)  Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    3.6)  Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.03.2007, godzina 10:10, Woj. mazowieckie, powiat płoński, gmina Naruszewo : Urząd Gminy w Naruszewie, Naruszewo 19A, pokój nr 1.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
 VI.1)   Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
    2)     Informacje dodatkowe: Brak informacji dodatkowych
    3)     Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.02.2007.

                                                                             WÓJT GMINY

                                                                       /-/ mgr inż. Jerzy Szymczak

Do pobrania :

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wersja rtf.   wresja pdf.
  2. Załączniki do SIWZ wersja doc. wersja pdf.
  3. Projekt przebudowy drogi gminnej Nr 0726001 Kamienica - Pieścidła - Kuchary Skotniki wersja pdf.
  4. Projekt przebudowy drogi gminnej Skarszyn Majdan - SKarszyn wersja pdf.

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1816003]

przewiń do góry