Wersja archiwalna 2020-08-25 10:59:00
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę węgla dla Urzędu Gminy w Naruszewie i Zespołu Szkół w Naruszewie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego
Naruszewo, dnia 05 lutego 2008 roku
Nr ZP-341 /3/ 08
OGŁOSZENIE
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Naruszewo
Naruszewo 19A
09 – 152 Naruszewo
tel. 023 / 663 10 51
fax: 023 / 663 10 51
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 ogłasza unieważnienie postępowania na zadanie pn. : „Dostawa węgla wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem dla Urzędu Gminy w Naruszewie oraz Zespołu Szkół w Naruszewie” ze względu na fakt nie wpłynięcia żadnej oferty w przedmiotowym postępowaniu.
Zamieszczono
1. Tablica ogłoszeń Urzędu Gminy w Naruszewie
2. Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Naruszewie
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Krawczyk
- Data udostępnienia w BIP: 2020-08-25
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Krawczyk
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-08-25 10:59:00
- Liczba odsłon: 477
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: